maandag 1 juni 2009

New beginnings

Heyhey!

Daar gaan we weer! Nog 2 weken en dan vertrek ik naar Nigeria, om ginder 3 maanden te werken in een HIV/aids-project. 15 juni vertrek ik, 16 september keer ik terug. Wat ik ginder exact moet doen is nog niet zo duidelijk, maar daar kan ik binnenkort wel meer over vertellen. Maar onder andere gaan praten in scholen en ziekenhuizen. Presentaties geven, mensen informeren en sensibiliseren. Mensen opleiden tot “peer-educators” zodat ze hun kennis doorgeven aan anderen. Ik kijk er zeker naar uit, het zal sowieso wel boeiend worden. 

Ik heb mijn tickets, mijn visum, mijn inentingen tegen zo ongeveer elke mogelijk ziekte, .. ik ben er klaar voor. Volgende bericht vanuit Nigeria 

Bert

1 opmerking:

Unknown zei

Dag Bert,

Ge zult nu al wel geland zijn, of toch bijna. Het wordt zeker weer een boeiend verblijf. Tof dat je weer op zo'n manier vakantie neemt. Ik kijk al uit naar je verslagen...

Groetjes,

kris