zondag 13 april 2008

Een nadere inspectie van Nepalese ziekenhuizen

Heyhey!

Merde, ik heb gisteren nacht doorgebracht met een infuus in mijn pootje! Aangezien ik de voorbije 4 maanden nogal vaak ziek was (laat het begin van de vorige zin een hint zijn haha), had ik gisteren besloten toch maar es naar het ziekenhuis te gaan. Dus een bloedonderzoek en ze vonden dat ik maar een nachtje moest blijven zodat ze me antiobiotica en zout/sucrose-oplossingen konden toedienen. En ik heb relatief weinig witte bloedcellen blijkbaar, maar nog binnen de normale range. Maar bon, ik voel me al een stuk beter en ik heb een heleboel medicamenten gekregen. Dinsdag nog even terug voor een check-up en dan ben ik vanaf veronderstel ik. Nepalese ziekenhuizen vallen best mee, de elektriciteit valt net als in de rest van het land ook wel uit, maar verder was het owkee.

Qua projecten zit het allemaal wel snor denk ik. Dinsdag kan ik langs bij Kantipur Publications voor mijn eerste werkdag. En in de loop van volgende week kan ik ook in mijn gehandicaptenproject beginnen, waar ik ook in de buurt verblijf vanaf dan.
Verder moet ik nog even langs bij het Belgische ereconsulaat om me te registreren en bij de Chinese ambassade voor een visum aan te vragen.



Meer fotokes van de verkiezingen, Kathmandu en het ziekenhuis alhier.

Tot de volgende!

1 opmerking:

Unknown zei

haha, zo lang ze maar niet in hun darmkanaal gaan rondzoeken. Bij mij is dat allezins nog nie in orde. Mijn steak mit fritten en pepersaus in de Monida was er zowaar bijna terug uitgekomen, maar ik kon gelukkig de antiperistaltische beweging onderdrukken.
verder...nooit gedacht dat kathmandu en thamel zo rustig konden zijn. Ben benieuwd hoe lang je er nu over zou doen om naar Chitwan te geraken.