woensdag 14 juli 2010

Heyheyhey!

Eindelijk een eerste bericht! Ik had vorige wek al een bericht bedacht op mijn laptop, maar die is spijtig genoeg gecrasht. De koeling heeft het voor bekeken gehouden, waardoor er iets oververhit is geraakt, waardoor ie niet meer werkt. Darn.. Gelukkig nog wel binnen de garantie!

Hier in Nepal verder alles goed hoor. We zijn hier ondertussen al 10 dagen, en de volledige ploeg is geland. Drie mensen in het weeshuis van Dawa en drie mensen in het weeshuis van Haushala. Business as usual; spelen met de kinderen, helpen met huiswerk etc.. We proberen ook nog andere dingen te verwezenlijken, zoals AIESEC oprichten in Nepal (met Vivek), organisaties contacteren (om de weeshuizen te steunen), en een evenement organiseren op het einde van ons verblijf. Voor het evenement hebben we kunnen regelen dat we 2 avonden kunnen optreden in een chique restaurant in de toeristenbuurt. Een deel van de kinderen doen een show met zingen en dansen, en we kunnen geld binnenhalen via 10 % van de rekening, donaties en spulletjes verkopen. Nog wel veel voorbereidingswerk!

Ik heb niet echt veel tijd dus ik moet al afsluiten. Maar int kort, alles is goed hier, en binnenkort laat ik nog wel iets weten!

Groetjes!

1 opmerking:

Unknown zei

Go bert! Succes ginder!